Donem resposta als reptes del món actual
C/ Major, 29 - 08110 Montcada i Reixac
935 641 696
Ja estem a la primavera i el nostre HORT FEDAC MONTCADA n’està prou assabentat!
La nostra escola és Escola Verda i l’hort és un espai acollidor on els nens i nenes poden gaudir d’activitats variades i que estan relacionades amb la natura. L’alumnat participa diàriament a les estones de pati i classes.
Des que va acabar l’hivern aquest espai tan estimat de l’escola s’ha anat preparant, amb molta cura pels nostres alumnes i cuidadors, per la plantació de primavera.
Les tasques que es realitzen a l’hort són accions verdes que l’escola té planificades i que contribueixen a continuar gaudint de la nostra placa d’Escola Verda i ser també un referent per tota la comunitat educativa i al nostre municipi.
L’hort esdevé una zona de calma, contemplació i d’estima a la natura i els alumnes el cuiden, el veuen créixer i gaudeixen dels seus fruits i bellesa.
Ara mateix l’hort escolar compta amb hortalisses i verdures: enciams de diverses classes, tomaqueres, plantes de pebrots i albergínies; i plantes aromàtiques com la lavanda, el romaní, menta, farigola i plantes ornamentals de flor i fulla verda.
Els dies de plantació són molt emocionants pels nostres alumnes perquè són els protagonistes, junt amb la mestra que ho dinamitza, de participar directament i sentir-se responsables del creixement de les plantes. I cal dir que els nens i nens gaudeixen moltíssim en el dia a dia tenint cura d’elles, recollint les males herbes.
Ben aviat començarem a gaudir dels meravellosos fruits que ens dona el nostre hort, i mentrestant ens omplirem de colors, olors i en definitiva, del creixement i la pau que ens donen les seves meravelloses plantes i espai de contemplació.
25 escoles a Catalunya amb un projecte transformador, compromès i il·lusionant: #avuixdemà2024
© 2020 Escoles FEDAC | Tots els drets reservats - Avís legal - Política de privadesa - Política de cookies - Design by Creaescola