C/ Major, 29 - 08110 Montcada i Reixac

935 641 696

La revista GUIX publica el nostre projecte We help the world!

La revista GUIX publica el nostre projecte We help the world!

We help the world! Un projecte interdisciplinar (art, literatura i llengua anglesa)

Les mestres Sònia Arcusa Ferrer i Soraya Jané Castellano, especialistes d’anglès, van decidir treballar els drets humans a través de l’art. Des de l’àrea de llengua anglesa van aprofitar la literatura com a disciplina artística per poder acostar la temàtica dels refugiats a l’alumnat d’una manera més visual, atractiva, propera i senzilla. Un dels artistes de referència és Siro López, un artista que té diverses exposicions de pintura i fotografia sobre els drets humans.

La revista Guix d’acció educativa, va considerar que el projecte mereixia ser divulgat, com a eina o recurs per altres professionals de l’educació. Aquesta revista té com a objectiu, proporcionar informació útil per a la pràctica docent sobre la didàctica general, crear xarxes d’intercanvi d’idees, iniciatives i experiències entre el professorat, fomentar una actitud investigadora sobre la pràctica educativa i informar sobre nous recursos i propostes en el camp de l’ensenyament.

Aquest article publicat al mes de Desembre a la revista educativa #guix mostra part d’un projecte artístic relacionat amb els drets humans que es va dur a terme a l’escola @fedacmontcada  el curs 2020-21. Oportunitats com aquesta ens fan poder obrir les portes de la nostra escola i mostrar el que succeeix en el nostre dia a dia. Gràcies a l’editorial #graó i a tota la comunitat educativa que ho fa possible. 


This article was published in December in the education magazine @guix. It shows part of an art project related to human rights that was done in the school #fedacmontcada in the course 2020-21. Opportunities like this give us the chance to open the doors of our school and show what happens day after day. Thanks to the publisher #grao and to all the education community to make it possible. 

En aquest botó teniu accés a l’article íntegre: